Compasso is een resultaatgericht activatiebureau dat gaat voor de perfecte uitvoering. Of het nu gaat om sales promotion, merkbeleving of interne communicatie, bij ons bent u aan het juiste adres voor al uw communicatieoplossingen.

De juiste richting in activatie

Goedendag

10

Sales Promotion
Implementatie

Compasso weet als geen ander wat perfecte implementatie is. Dankzij jarenlange ervaring op dit gebied steken we snel en pragmatisch de handen uit de mouwen. Zonder daarbij een fractie aan kwaliteit in te boeten. Moeiteloos werken we samen met een derde partij, of dat nu het internationale reclamebureau of een pr-bureau is. Door het bundelen van krachten maken we van één plus één drie. En krijgt ú het hoogst haalbare resultaat.

Traditioneel werd merkbeleving altijd in één adem genoemd met themacommunicatie. En tradities zijn mooi, maar kunnen ook belemmeren. Wij kijken graag hoe we kunnen innoveren. Daarom vinden we dat merkbeleving ook bij activerende communicatie hoort. Juist de mogelijkheid voor een consument om actief te participeren in een merk, maakt de beleving waardevoller. En dat verhoogt de kans dat hij of zij uw merk wil delen met anderen. Voor die winst gaan we altijd. We kunnen ook niet anders, merkbeleving zit diep in ons DNA.

Gemotiveerde werknemers zijn belangrijk kapitaal. In een tijd waarin mensen zoeken naar zelfontplooiing en blijven kijken of een bedrijf bij hen past, kan het lastig zijn dit te behouden of te verkrijgen. De oplossing ligt in professionele, interne communicatie. Waarbij transparant geïnformeerd en structureel gemotiveerd wordt en we steeds naar nieuwe toepassingen zoeken, die beklijven. Kortom, een vak apart. Ook deze tak van sport beheersen wij tot in de puntjes.

Sales Promotion is een onmisbaar onderdeel van een activatiestrategie. Bij Compasso halen we dan ook alles uit de kast om u hierbij te helpen. Creatief en doelgericht zetten we consumenten aan tot probeer- of herhalingsaankopen, met als doel uw verkoop te verhogen. Prijsvragen, loterijen of andere acties, wij draaien onze hand er niet voor om. We kennen de werkende mechanismen op ons duimpje.

Interne Communicatie
0051968
Merkbeleving

Een selectie van ons werk

Klanten

Van babyvoeding tot de nationale loterij en van de bank anno nu tot de grootste supermarkt van Nederland. We hebben een breed klantenpakket met mooie merken waar we trots op zijn om voor te werken. Zo uiteenlopend als onze klanten zijn, zo uiteenlopend zijn ook de projecten die we voor ze doen. En altijd op basis van een goed aanbod en/of een aansprekend verhaal. Van instore materiaal tot aan een website of een nieuwe verpakkingslijn. We draaien onze hand niet om voor grote, kleine, complexe of snelle projecten.

Werkwijze

Werken mét onze klanten in plaats van vóór onze klanten. Dat is wat we belangrijk vinden. We trappen een project graag gezamenlijk af, met een brainstorm. Maar ook daarna werken we nauw samen. Van de conceptontwikkeling tot de resultaatevaluatie. Zo kunnen we snel schakelen en bijsturen waar nodig. Want of het nu gaat om lang- of kortlopende projecten, een goede klantrelatie en kennis van de markt zorgen ervoor dat we doortastend en adequaat kunnen handelen.

Team

Ervaring en jong talent. Creatief en efficiënt. Specialisten en allrounders. Hart voor de zaak én voor onze klanten. Dat zijn in een paar steekwoorden de mensen van Compasso. Daar komt bij dat we dankzij de korte lijnen en onze oplossingsgerichte mentaliteit snel kunnen schakelen. Zodat we altijd maximaal resultaat behalen. Want we geven altijd net dat beetje meer.

Naam

Manon van Otegem


Functie

Account

Over Compasso

We bestaan sinds 1998 en zijn onderdeel van Publicis Groep Nederland. We zijn een resultaatgericht activatiebureau dat gaat voor de perfecte uitvoering. Of het nu gaat om sales promotion, brandexperience, interne communicatie of de uitvoerende rol bij de doorvertaling van een merkcampagne. We zetten altijd de puntjes op de i. En dat in nauwe samenwerking met onze klanten. Want hoe beter je elkaar kent en begrijpt, hoe beter het eindresultaat. En dat is precies waar we altijd naar streven: het beste resultaat, ongeacht het middel.

Werkwijze

Bij Compasso geloven we dat samenwerken met opdrachtgevers altijd tot betere resultaten leidt. Daarom trappen we voor we beginnen altijd af met een brainstorm of werksessie. Waarin we gezamenlijk een of meerdere richtingen bepalen. Zodat er een helder vertrekpunt is voor conceptontwikkeling. Hebben we daarna de juiste activatiesnaar te pakken? Dan voeren we het ook snaarstrak en vlekkeloos uit. Altijd met in ons achterhoofd dat we uw doelgroep in beweging willen krijgen. Zodat ze klikken, bij u kopen, bestellen of direct naar de winkel rennen. Na afloop is er altijd een evaluatiemoment. Want we zetten samen later nog betere stappen, als we de learnings met elkaar delen.

0051968

Contact

Manon van Otegem  Account Director
T  +31 (0)20 406 13 03
manon.vanotegem@compasso.nl

Adres

Joop Geesinkweg 209, 1096 Amsterdam


Richting Compasso? Voer uw postcode in: